Skip to main content

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا محمدرضا ساداتی شاد مدیر مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با اشاره به بهداشت روانی در محیط کار در دوران کرونا گفت: فضای محیط کار به شکل مناسبی باید عاری از هر گونه عامل اختلال در آرامش روانی کارکنان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه باید بهداشت روانی در محیط کار مورد توجه قرار بگیرد افزود: کارکنان باید از فعالیت درون مجموعه احساس رضایت کنند لذا هیچ یک از کارکنان نباید احساس عدم تعهد و عدم وابستگی نسبت به مجموعه محیط کارشان داشته باشند.

 

محمدرضا ساداتی شاد مدیر مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه در شبکه ایران کالا

محمدرضا ساداتی شاد مدیر مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه در شبکه ایران کالا

 

ساداتی شاد با اشاره به ارتقای سطح بهداشت روانی خاطرنشان کرد:  کارفرما تحت شرایط سختی قرار دارد، اما باید نسبت به همکارانش احساس همدلی داشته باشد، وظیفه یک مدیر این است که در فضای کاری باید با پرسنل همدردی کند.

 

مدیر مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه خاطرنشان‌کرد: کارفرما باید در محل کار خود حضور داشته باشد و جویای احوال کارکنان خود باشد، متاسفانه برخی از کارفرمایان فرصت پاسخ دادن به شاغلین را ندارند ، اضطراب مهمترین عامل در بحث بهداشت فضای روانی است ، اضطراب  واقعی ترین عامل در شکست فضای بهداشت روانی است، نباید نسبت به مسائلی که از آن برآورد دقیقی نداریم دلهره و نگرانی داشته باشیم، لذا  به افراد شاغل توصیه می‌کنیم که نگرانی‌ها را بپذیرند.

 

مدیر مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه افزود: تکنیک های تنفسی از جمله راهکارهای آرام‌سازی درون است که در کاهش اضطراب کمک می کند لذا برای درمان اضطراب فقط در زمان حال باید زندگی کرد و از زندگی لذت برد. برای مشاوره و آموزش آگاهانه با شماره ۲۲۶۳۷۶۴۴-۰۲۱تماس گرفته و یا به سایت www.agahane.net مراجعه کنید.

 

 

محمدرضا ساداتی شاد مدیر مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه در شبکه ایران کالا

 

 

منبع خبر در سایت ایران کالا

دیدگاه خود را ثبت کنید