Skip to main content

 اولین کاربرد نوروفیدبک در تثبیت وضعیت بیمار است و به مرور با شرکت در جلسات نوروفیدبک با حذف چرخه ی سریع رفتاری که مشکلاتی را در خیلی از دو قطبی ها ایجاد می کند موفقیت درمانی به دست می آید.

سه وان بزرگ پر از آب را تصور کنید که در مقابل شما قرار دارند. یک وان حاوی آب داغ، یک وان حاوی آب خیلی سرد و وان دیگر هم حاوی آب ولرم. اشخاصی که دارای اختلال دو قطبی هستند مثل این می ماند که لحظه ای خود را در وان آب داغ تصور کنند و لحظه ای در وان آب خیلی سرد. هر چند ممکن است با تردید در حالت وسط هم قرار بگیرند ولی از آرامش به دورند. در کاربرد نوروفیدبک بیمار یاد میگیرد که چگونه آب داغ را چند درجه سرد کند و کمی آب سرد را گرم کند و راه دیگری هم وجود دارد و آن این است که آنها یاد میگیرند به راحتی زمان بیشتری را در وان آب ولرم صرف کنند.

 

 

نوروفیدبک چیست؟

یکی از برترین روش‌های درمان بیش فعالی، عدم تمرکز و  افزایش توان ذهن و به دست آوردن حافظه‌ای قوی که در نهایت موجب افزایش یادگیری می شود استفاده از خدمات نوروفیدبک است.

  در مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با استفاده از برترین خدمات و نوین ترین ابزارهابه وسیله ی آخرین متدهای علم پزشکی شما در بالا بردن سطح عملکرد ذهن تان یاری میکنیم.

با ما تماس بگیرید

۲۲۰۰۴۶۲۰

اختلال دو قطبی و کاربرد نوروفیدبک در درمان دو قطبی ها

اختلال دو قطبی و کاربرد نوروفیدبک در درمان دو قطبی ها

مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه

نوروفیدبک

دو قطبی

اختلال دو قطبی و کاربرد نوروفیدبک در درمان دو قطبی ها

این مطلب را هم بخوانید:
درمان افسردگی با کمک نوروفیدبک

دیدگاه خود را ثبت کنید