Skip to main content

[box] افرادی چون آبیناو بیندرا برنده مدال طلای انفرادی هند در المپیک ۲۰۰۸ و… استفاده شده است. بر اساس آمار انجمن روانشناسی آمریکا، ۸۰ درصد ورزشکاران مدال آور در المپیک لندن از نوروفیدبک سود می بردند. جیو والینته ، روانشناس ورزشی بسیاری از بازیکنان معروف گلف معتقد است به زودی نوروفیدبک به یکی از اجزای اصلی برنامه های تمرین حرفه ای در خواهد آمد [/box]

 نوروفیدبک یکی از جدیدترین شیوه های درمان بیماریها و همچنین افزایش قدرت تمرکز و ذهن با استفاده از تکنولوژی است؛ به همین دلیل ورزشکاران به آن دوپینگ مجاز نیز می گویند.

نوروفیدبک جهت افزایش تمرکز و حافظه در بیش از هزار مرکز در آمریکا و همچنین دیگر کشورهای پیشرفته قدمتی حدود ۲۰ ساله دارد ودر حال حاضر تقریبا تمامی مراکز مهم و موثر دنیا مانند سازمان ناسا، بازیکنان تیم های فوتبال لیگ های اروپا و مدیران شرکت های بزرگ و بسیاری از موسسات آموزشی و کادر پزشکی و… از این روش جهت بهبود کارایی استفاده می کنند. از حدود ۲ سال پیش نیز در ایران نوروفیدبک و بیوفیدبک برای بسیاری از بازیکنان تیم های شطرنج و تیراندازی و توسط بسیاری از پزشکان و متخصصین و دانشجویان و دانش آموزان در حال استفاده روز افزون می باشد. برای مثال تیم فوتبال آ.ث میلان و یا رافائل نادال تنیسور شماره یک جهان برای افزایش تمرکز و ارتقاء عملکرد ذهنی خود از نوروفیدبک استفاده می کنند و نتایج قابل توجه آنان در مسابقات را می توان به توان ذهنی و آمادگی روانی بالای آنها نسبت داد.  بر اساس آمار انجمن روانشناسی آمریکا، ۸۰ درصد ورزشکاران مدال آور در المپیک لندن از نوروفیدبک سود می بردند. جیو والینته ، روانشناس ورزشی بسیاری از بازیکنان معروف گلف معتقد است به زودی نوروفیدبک به یکی از اجزای اصلی برنامه های تمرین حرفه ای در خواهد آمد. 

این مطلب را هم بخوانید:
آلزایمر را بشناسید و از آن فاصله بگیرید!

تا به حال حدود ۱۱۰ مقاله  معتبر و قابل استناد بین سالهای ۸۵ تا ۲۰۱۰ میلادی در مورد نوروفیدبک در افزایش تمرکز در دنیا چاپ شده است که در حدود ۸۰ درصد این مقالات روش نوروفیدبک در افزایش تواناییهای ذهنی، افزایش تمرکز، بهبود یادگیری و عملکرد تحصیلی، ارتقا عملکرد ورزشی و افزایش توانایی در موسیقی و افزایش خلاقیت و در نهایت افزایش میزان بهره هوشی موثر نشان داده شده است.

 

نوروفیدبک چیست؟

یکی از برترین روش‌های درمان بیش فعالی، عدم تمرکز و  افزایش توان ذهن و به دست آوردن حافظه‌ای قوی که در نهایت موجب افزایش یادگیری می شود استفاده از خدمات نوروفیدبک است.

  در مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با استفاده از برترین خدمات و نوین ترین ابزارهابه وسیله ی آخرین متدهای علم پزشکی شما را در بالا بردن سطح عملکرد ذهن تان یاری میکنیم.

با ما تماس بگیرید

۲۲۰۰۴۶۲۰

مرکز نوروفیدبک آگاهانه – نوروفیدبک، دوپینگ اخلاقی !

نوروفیدبک، دوپینگ اخلاقی !

نوروفیدبک، دوپینگ اخلاقی !

دیدگاه خود را ثبت کنید