Skip to main content
روزانه به‌طور متوسط ۲۶۱۷ بار صفحه لمسی گوشی هوشمندمان را لمس می‌کنیم،در حالی که این رقم برای کاربر پرکار به ۵۴۲۷ بار در روز می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی تحقیقاتی DScout بر اساس ابزار نوین لمس و ردیابی نصب‌شده روی نمایشگر گوشی‌ها این آمار را استخراج کرده و نوشته است هر کاربر به‌طور متوسط روزانه ۲٫۴۲ ساعت به گوشی خود نگاه می‌کند.

بر این اساس کاربران پرکارتر روزانه ۳٫۷۵ ساعت به گوشی خود نگاه می‌کنند که این زمان معادل دیدن دو فیلم سینمایی در روز است.

اطلاعات مذکور از روی آمار ۱۰۰ هزار کاربر داوطلب شرکت‌کننده در نظرسنجی به‌دست آمده است و محققان معتقدند که این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که به دیدن موبایل خود اعتیاد نداشته باشد و اعتیاد نسل جدید به گوشی امری طبیعی است.

 

 

یکی از برترین روش‌های درمان بیش فعالی، عدم تمرکز و  افزایش توان ذهن و به دست آوردن حافظه‌ای قوی که در نهایت موجب افزایش یادگیری می شود استفاده از خدمات نوروفیدبک است.

  در مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با استفاده از برترین خدمات و نوین ترین ابزارهابه وسیله ی آخرین متدهای علم پزشکی شما را در بالا بردن سطح عملکرد ذهن تان یاری می کنیم.

با ما تماس بگیرید

۲۲۰۰۴۶۲۰

 

 

روزانه ۲۶۱۷ بار نمایشگر گوشی‌مان را لمس می‌کنیم!

روزانه ۲۶۱۷ بار نمایشگر گوشی‌مان را لمس می‌کنیم!

 

 

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را ثبت کنید