Skip to main content

اختلال کمبود توجه و اختلال کمبود توجه – بیش فعالی هر دو کاملا در یک طیف ثبت شده ­اند. میلیون­ ها نفر افراد جوان و بزرگسال می­ دانند که ناکامی و اضطراب است که در اختلال کمبود توجه، بیش فعالی دست به دست هم می ­دهند. خوشبختانه نوروفیدبک یک رکوردی را برای میزان آن­ها دارد. چندین مطالعه نشان داده ­اند که هشت نفر از هر ده نفر یعنی ۸۰% کسانی که اختلال کمبود توجه یا اختلال کمبود توجه – بیش فعالی آن­ها با نوروفیدبک درمان شده است می­توانند بیشتر موارد علائم پرخاشگری را هم با ۴۰-۳۰ جلسه نوروفیدبک رفع کنند. همچنین این مطالعات نشان داده­ اند که خیلی از این افراد یک افزایش مشخص و قابل سنجش IQ داشته­ اند. سالانه هزاران نفر کشیدن سیگار را به خاطر مضرات آن که مثل یک سرطان ناگهانی است ترک می ­کنند. آیا شما می­ توانید تصور کنید که چند نفر دیگر اگر بدانند علاوه بر ترک سیگار به عنوان یک عادت بد می­ توانند از یک افزایش ۱۰ واحدی در بهره‌ی هوشی خود نیز لذت ببرند سیگار کشیدن را ترک می­ کنند؟

این آن چیزی است که در مورد کسی اتفاق می­ افتد که برای اختلال‌های کمبود توجه و یا اختلال کمبود توجه – بیش فعالی با نوروفیدبک درمان می­شود. نه تنها اختلال آن­ها به فراموشی سپرده می­ شود بلکه وضعیت آن­ها به سمت زندگی بدون استرس و اغلب همراه با شرایط نرمال پیشین حرکت می ­کند.

 

 

یکی از برترین روش‌های درمان بیش فعالی، عدم تمرکز و  افزایش توان ذهن و به دست آوردن حافظه‌ای قوی که در نهایت موجب افزایش یادگیری می شود استفاده از خدمات نوروفیدبک است.

  در مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با استفاده از برترین خدمات و نوین ترین ابزارهابه وسیله ی آخرین متدهای علم پزشکی شما در بالا بردن سطح عملکرد ذهن تان یاری میکنیم.

با ما تماس بگیرید

۲۲۰۰۴۶۲۰

کاربرد نوروفیدبک در دو اختلال کمبود توجه و بیش فعالی - کمبود توجه

کاربرد نوروفیدبک در دو اختلال کمبود توجه و بیش فعالی – کمبود توجه

مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه

نوروفیدبک

اختلال بیش فعالی

اختلال کمبود توجه

دیدگاه خود را ثبت کنید