Skip to main content

شبیه سازی یک جلسه نوروفیدبک!

 

الکترودهای خیلی کوچکی انرژی الکتریکی را در نقاط مختلفی از مغز شما که آن نقاط روی سطح جمجمه مشخص شده ­اند، تغییر می­دهند.

برای اینکه الکترودها به راحتی در محل مورد نظر قرار بگیرند از ژل و چسب مخصوص (در واحد نوروفیدبک مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه از محصولات شرکت WEAVER  ساخت ایالات متحده امریکا) استفاده می­ شود.

 

پس از این که الکترودها وصل شدند، امواج مغزی شما به نمودارهایی که می­ توانید در صفحه­ ی کامپیوتر ببینید تبدیل می­ شوند.

وقتی که الکترودها وصل شدند، درمانگر چیزی را که قرار است در صفحه­ ی کامپیوتر نمایش داده شود مانند یک بازی یا یک فیلم یا پرواز یک سفینه را به شما نشان می­ دهد.

مغز شما می­ تواند تفسیرها را به سیگنال­های دیداری و شنیداری تغییر دهد. مثلا پرواز یک سفینه فضایی را به عنوان پاداش تفسیر کند.

برای خیلی از مراجعان این سؤال پیش می ­آید که درمان آن­ها چند جلسه طول می­کشد؟

بسته به دلایلی که شما برای آن نوروفیدبک انجام می‌دهید ممکن است تعداد جلسات بین ۱۰ تا ۵۰ جلسه متغیر باشد. پس واقعیت به این صورت است که مدت زمان دقیقی را نمی­توان مشخص کرد.

 

یکی از برترین روش‌های درمان بیش فعالی، عدم تمرکز و  افزایش توان ذهن و به دست آوردن حافظه‌ای قوی که در نهایت موجب افزایش یادگیری می شود استفاده از خدمات نوروفیدبک است.

  در مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با استفاده از برترین خدمات و نوین ترین ابزارهابه وسیله ی آخرین متدهای علم پزشکی شما در بالا بردن سطح عملکرد ذهن تان یاری میکنیم.

با ما تماس بگیرید

۲۲۰۰۴۶۲۰

 

 

در یک جلسه نوروفیدبک چه کاری انجام می شود؟

در یک جلسه نوروفیدبک چه کاری انجام می شود؟

 

 

در یک جلسه نوروفیدبک چه کاری انجام می شود؟

جلسه نوروفیدبک

دیدگاه خود را ثبت کنید