مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه

وابستگی سالم چیست؟

واقعیت این است که وابستگی بیش از اندازه در روابط ما تولید اشکال می­کند، اما وابستگی بیش از اندازه کم هم به همان اندازه بد است. میانه سالمی میان استقلال بی­انعطاف و وابستگی بیش از اندازه ناسالم هست. وابستگی سالم یعنی توانایی در هم آمیختن صمیمیت و استقلال، بدین معنا که به دیگران تکیه کنیم و با این حال اتکای به نفس داشته باشیم و بی­آنکه احساس گناه کنیم، در وقت نیاز، دست کمک به سوی دیگران دراز کنیم. وقتی از وابستگی سالم در ارتباط با اطرافیان استفاده می­کنید، به توانمندی درونی می­رسید که هرگز از داشتن آن آگاه نبودید و دوستی­ها و روابط عاشقانه عمق جدیدی پیدا می­کنند، مهارت­های شغلی و حرفه­ای و نیز مهارت­های مربوط به تربیت فرزندان بیشتر می­شود و بر سلامتی جسمانی افزوده می­گردد، شادی و خوشبختی هم افزایش می­یابد.

 

کارهایی که برای رسیدن به وابستگی سالم باید انجام داد به قرار زیر است:

 

 

 

 

 

وابستگی سالم چیست؟

وابستگی سالم چیست؟

منبع: کتاب وابستگی سالم

نویسندگان: دکتر روبرت برنشتاین و دکتر مری لن گیراند

مترجم: مهدی قراچه داغی

 

 

 

یکی از برترین روش‌های درمان بیش فعالی، عدم تمرکز و  افزایش توان ذهن و به دست آوردن حافظه‌ای قوی که در نهایت موجب افزایش یادگیری می شود استفاده از خدمات نوروفیدبک است.

  در مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با استفاده از برترین خدمات و نوین ترین ابزارهابه وسیله ی آخرین متدهای علم پزشکی شما را در بالا بردن سطح عملکرد ذهن تان یاری میکنیم.

با ما تماس بگیرید

۲۲۰۰۴۶۲۰

 

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل