Skip to main content

خواب خوب شبانه اغلب دست نیافتنی است، اما متخصصین خواب می‌گویند که برای بهبود کیفیت خواب می‌توان کارهایی انجام داد.

 

به گزارش MedLinePlus، بنا بر گفته‌های دکتر دنیل بارون و دکتر اندرو وست‌وود، اولین قدم این است که یک تخت خواب و یک ساعت بیداری همیشگی داشته باشید.

پزشکان توصیه می‌کنند که هر شب در یک زمان بخوابید و هر روز صبح هم در یک زمان مشخص از خواب بیدار شوید، حتی در روزهای تعطیل و آخر هفته. این بدان خاطر است که تغییرات روزهای کاری و روزهای تعطیلی می‌تواند باعث اختلال در خواب و احساس شما در هنگام روز شود.

پزشکان توصیه کردند که از مصرف کافئین در هنگام بعد از ظهر و شب خودداری شود. به جای قهوه، چای، نوشابه و شکلات باید از آب، چای‌های گیاهی بدون کافئین و دیگر نوشیدنی‌های عاری از کافئین استفاده کرد.

به علاوه مهم است که رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی داشته باشید.

پزشکان گفتند: «ورزش منظم و یک رژیم غذایی سالم سرشار از فیبر و دارای چربی اشباع و شکر افزوده کم، باعث بهوبد خواب، سلامت و کیفیت کلی زندگی می‌شود. انجمن قلب امریکا توصیه می‌کند که بزرگسالان سالم حداقل ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش هوازی متوسط انجام دهند. این ورزش‌ها بهتر است که در هنگام صبح یا بلافاصله پس از کار انجام شوند.»

 

 

یکی از برترین روش‌های درمان بیش فعالی، عدم تمرکز و  افزایش توان ذهن و به دست آوردن حافظه‌ای قوی که در نهایت موجب افزایش یادگیری می شود استفاده از خدمات نوروفیدبک است.

  در مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با استفاده از برترین خدمات و نوین ترین ابزارهابه وسیله ی آخرین متدهای علم پزشکی شما را در بالا بردن سطح عملکرد ذهن تان یاری میکنیم.

با ما تماس بگیرید

نوروفیدبک آگاهانه

۲۲۰۰۴۶۲۰

مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه

 

 

مدام خوابتان می‌آید

 

مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه - آیا همیشه خوابتان می آید

مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه – آیا همیشه خوابتان می آید

 

منبع: الودکتر

دیدگاه خود را ثبت کنید