مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه

روش های نوین درمان ADHD

مرکز نوروفیدبک آگاهانه - روش های نوین درمان ADHD

مرکز نوروفیدبک آگاهانه - روش های نوین درمان ADHD

ADHD روشی نوین مبتنی بر تکنولوژی

امروزه درمان دیگری برای این بیماری وجود دارد که ضمن نداشتن  عوارض جانبی داروها، یک درمان کامل هم محسوب می شود؛ بدین معنی که  اگر دوره درمانی کامل شود، با قطع درمان، بیماری دوباره باز نمی‌گردد و کودک برای همیشه درمان می‌شود. پس از شروع این درمان نمرات کودکان خیلی بهتر می‌شود و بطور کلی عملکرد بهتری در خانه و مدرسه دارند.

این درمان نوروفیدبک نام دارد.

  1.   نوروفیدبک چیست و چگونه کار می‌کند؟

احتمالاً شنیده‌اید که برخی از افرادی که فشار خون خیلی بالایی دارند، بدون استفاده از دارو درمان می‌شوند.

 در این درمان در طی جلسات درمانی دستگاهی دائماً فشار خون بیمار و تغییرات آن را به بیمار نشان می‌دهد و به تدریج بیمار یاد می‌گیرد که چگونه فشار خونش را ، بطور ذهنی کنترل کند. در اینجا بیمار را از فعالیت‌ها و تغییراتی آگاه می‌سازند که در بدنش رخ می‌دهد، تغییراتی که بیمار پیش از آن قادر به درک آن‌ها نبوده است و اساس کار فیدبک نیز، همین است.

در نوروفیدبک بیمار را از فعالیت‌های مغزش آگاه می‌کنند. زمانی که مغز از تغییرات و فعالیت‌های خودش آگاه شود، سریعاً یاد می‌گیرد که چطور آن‌ها را تنظیم و کنترل کند.

درمان با نوروفیدبک

 

تشخیص مشکلاتی که با نوروفیدبک درمان می شوند

 

درمان مشکلات با نوروفیدبک

 

فواید درمان با استفاده از نوروفیدبک

قبل از ورود به درمان با نوروفیدبک نکات زیر را رعایت کنید:

 

 

نوروفیدبک چیست؟

یکی از برترین روش‌های درمان بیش فعالی، عدم تمرکز و  افزایش توان ذهن و به دست آوردن حافظه‌ای قوی که در نهایت موجب افزایش یادگیری می شود استفاده از خدمات نوروفیدبک است.

  در مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با استفاده از برترین خدمات و نوین ترین ابزارهابه وسیله ی آخرین متدهای علم پزشکی شما را در بالا بردن سطح عملکرد ذهن تان یاری میکنیم.

با ما تماس بگیرید

۲۲۰۰۴۶۲۰

روش های نوین درمان ADHD

روش های نوین درمان ADHD

خروج از نسخه موبایل