Skip to main content

 

۱) تقریبا برای همه مناسب است، ۲) عوارضی به دنبال ندارد، ۳) تأثیر آن ماندگار و بلند مدت است و ۴) بسیاری از مشکلات حوزه اعصاب و روان را درمان یا کنترل می‌کند.

 

مرکز نوروفیدبک آگاهانه - کودکان بیش فعال ADHD

 

نوروفیدبک کاملا ایمن بوده و هیچ عارضه‌ای ندارد و وسیله­ی مخربی نیست. زیرا فقط گیرنده است و چیزی ارسال نمی‌کند. الکترودهای طراحی شده EEG در سطح مغز شما روی جمجمه قرار می­گیرند. هیچ درون دادی به مغز شما داده نمی­شود. فقط انرژی الکتریکی مغز شما به سادگی خوانده می­شود. گاهی اوقات افراد پس از یک جلسه نوروفیدبک احساس خستگی می­کنند. اگر شما پس از یک جلسه احساس خستگی کردید به درمانگرتان بگویید، آن­ها می­توانند در مورد آن جلسه قضاوت بالینی داشته باشند، تا بتوانند از پیش آمدن خستگی موقتی جلوگیری کنند.

 

ماندگاری تأثیرات مطلوب نوروفیدبک به این دلیل است که مغز واقعا خودش تغییر می­کند، یادگیری­ها مؤثرتر و کارآمدتر هستند و نتایج به­ طور طبیعی برای مدت زمان طولانی دوام دارند. در واقع نوروتراپیست‌ها در پروتکل‌های نوروفیدبک عامل به وجود آمدن مشکل را رفع می­کنند.

 

 

نوروفیدبک چیست؟

یکی از برترین روش‌های درمان بیش فعالی، عدم تمرکز و  افزایش توان ذهن و به دست آوردن حافظه‌ای قوی که در نهایت موجب افزایش یادگیری می شود استفاده از خدمات نوروفیدبک است.

  در مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه با استفاده از برترین خدمات و نوین ترین ابزارهابه وسیله ی آخرین متدهای علم پزشکی شما در بالا بردن سطح عملکرد ذهن تان یاری میکنیم.

با ما تماس بگیرید

۲۲۰۰۴۶۲۰

مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه

نوروفیدبک

مزایای نوروفیدبک

این مطلب را هم بخوانید:
چگونه میتوان مغز را تقویت کرد؟

دیدگاه خود را ثبت کنید